FAQ адміну
Головна
Вхід
Реєстрація
П'ятниця, 10.05.2024, 05:27Вітаю Вас Гість | RSS
Пошук

Меню сайту

Корисні посилання
GNUstep
Programmers
офіційний сайт WIMP

Форма входу

Наше опитування
Ваш статус:
Всього відповідей: 7

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Ants » Початкові коди (Ants)

Четверта заготовка на Objective-C
[ ] 12.10.2011, 20:23
До змін можна внести розподіл на окремі файли у чітко організовану структуру.
Як завжди для завантаження виконуваний файл, далі у тексті усі початкові коди.

Головний файл:
//main.m

#import <Foundation/Foundation.h>

#import "my_ant.h"
#import "ant_work.h"
#import "ant_soldier.h"
#import "ant_spy.h"
#import "ant_player.h"

int main (int argc, const char * argv[])
{
ant_work * ant_works = [ant_work new];
[ant_works set_live: 5];
[ant_works set_armor: 5];
[ant_works set_fire: 3];
[ant_works set_number: 1];
[ant_works ant_print];
[ant_works ant_do: 1];

ant_soldier * ant_soldiers = [ant_soldier new];
[ant_soldiers set_live: 15];
[ant_soldiers set_armor: 15];
[ant_soldiers set_fire: 5];
[ant_soldiers set_number: 0];
[ant_soldiers ant_print];
[ant_soldiers ant_do: 1];

ant_spy * ant_spys = [ant_spy new];
[ant_spys set_live: 5];
[ant_spys set_armor: 20];
[ant_spys set_fire: 3];
[ant_spys set_number: 0];
[ant_spys ant_print];
[ant_spys ant_do: 1];


ant_player * ant_player1 = [ant_player new];
[ant_player1 set_ant_work: ant_works];
[ant_player1 set_ant_soldier: ant_soldiers];
[ant_player1 set_ant_spy: ant_spys];
[ant_player1 set_name: @"Hello"];
[ant_player1 player_print];

return 0;
}

//my_ant.h
#import <Foundation/Foundation.h>

@interface my_ant : NSObject
{
int live;
int armor;
int fire;
int number;
int mapx;
}

-(void) set_live: (int) live;
-(void) set_armor: (int) armor;
-(void) set_fire: (int) fire;
-(void) set_number: (int) number;
-(int) get_number;
-(void) set_mapx: (int) mapx;
-(int) get_mapx;
-(void) ant_print;

@end //@interface my_ant

//my_ant.m
#import "my_ant.h"

@implementation my_ant

-(void) set_live: (int) l
{
live = l;
}

-(void) set_armor: (int) a
{
armor = a;
}

-(void) set_fire: (int) f
{
fire = f;
}

-(void) set_number: (int) n
{
number = n;
}

-(int) get_number
{
return number;
}

-(void) set_mapx: (int) mx
{
mapx = mx;
}

-(int) get_mapx
{
return mapx;
}

-(NSString *) description
{
return (@"Live Armor Fire Number Mapx");
}

-(void) ant_print
{
NSLog (@"Live = %d; Armor = %d; Fire = %d; Number = %d; MapX = %d", live, armor, fire, number, mapx);
}

@end //implementation my_ant

//ant_work.h
#import "my_ant.h"

@interface ant_work : my_ant
{
}
-(void) ant_do: (int) mapx;

@end //@interface ant_work

//ant_work.m
#import "ant_work.h"

@implementation ant_work
-(void) ant_do: (int) mx
{
NSLog(@"I go work at %d!", mx);
}
@end //@implementation ant_work

//ant_soldier.h
#import "my_ant.h"

@interface ant_soldier : my_ant
{
}
-(void) ant_do: (int) mapx;
@end //@interface ant_soldier

//ant_soldier.m
#import "ant_soldier.h"

@implementation ant_soldier
-(void) ant_do: (int) mx
{
NSLog (@"I go fire at %d", mx);
}
@end //@implementation ant_soldier

//ant_spy.h
#import "my_ant.h"

@interface ant_spy: my_ant
{
}
-(void) ant_do: (int) mapx;
@end //@interface ant_spy

//ant_spy.m
#import "ant_spy.h"

@implementation ant_spy
-(void) ant_do: (int) mx
{
NSLog(@"I go spy at %d", mx);
}
@end //@implementation ant_spy

//ant_player.h
#import <Foundation/Foundation.h>

#import "ant_work.h"
#import "ant_soldier.h"
#import "ant_spy.h"


@interface ant_player: NSObject
{
ant_work *ant_works;
ant_soldier *ant_soldiers;
ant_spy *ant_spys;

NSString * player_name;
}

-(ant_work *) ant_works;
-(void) set_ant_work: (ant_work *) new_ant_works;
-(ant_soldier *) ant_soldiers;
-(void) set_ant_soldier: (ant_soldier *) new_ant_soldiers;
-(ant_spy *) ant_spys;
-(void) set_ant_spy: (ant_spy *) new_ant_spys;

-(void) set_name: (NSString *) player_name;
-(void) player_print;
@end //@interface ant_player

//ant_player.m
#import "ant_player.h"

@implementation ant_player

-(ant_work *) ant_works
{
return ant_works;
}
-(void) set_ant_work: (ant_work *) new_ant_works
{
ant_works = new_ant_works;
}
-(ant_soldier *) ant_soldiers
{
return ant_soldiers;
}
-(void) set_ant_soldier: (ant_soldier *) new_ant_soldiers
{
ant_soldiers = new_ant_soldiers;
}
-(ant_spy *) ant_spys
{
return ant_spys;
}
-(void) set_ant_spy: (ant_spy *) new_ant_spys
{
ant_spys = new_ant_spys;
}

-(void) set_name: (NSString *) pn
{
player_name = pn;
}

-(void) player_print
{
NSLog (@"Player name: -=%@=- have - %@ %@ %@",player_name , ant_works, ant_soldiers, ant_spys);
}
@end //@implementation ant_player

На виконуваному файлі пароль: adminy.ucoz.ua
Категорія: Початкові коди (Ants) | Додав: raptor02
Переглядів: 607 | Завантажень: 4 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024 Конструктор сайтів - uCoz