Пошук
Меню сайту
Корисні посилання
Форма входу
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Четверта заготовка на Objective-C
[
]
12.10.2011, 20:23
До змін можна внести розподіл на окремі файли у чітко організовану структуру. Як завжди для завантаження виконуваний файл, далі у тексті усі початкові коди. Головний файл: //main.m #import <Foundation/Foundation.h> #import "my_ant.h" #import "ant_work.h" #import "ant_soldier.h" #import "ant_spy.h" #import "ant_player.h" int main (int argc, const char * argv[]) { ant_work * ant_works = [ant_work new]; [ant_works set_live: 5]; [ant_works set_armor: 5]; [ant_works set_fire: 3]; [ant_works set_number: 1]; [ant_works ant_print]; [ant_works ant_do: 1]; ant_soldier * ant_soldiers = [ant_soldier new]; [ant_soldiers set_live: 15]; [ant_soldiers set_armor: 15]; [ant_soldiers set_fire: 5]; [ant_soldiers set_number: 0]; [ant_soldiers ant_print]; [ant_soldiers ant_do: 1]; ant_spy * ant_spys = [ant_spy new]; [ant_spys set_live: 5]; [ant_spys set_armor: 20]; [ant_spys set_fire: 3]; [ant_spys set_number: 0]; [ant_spys ant_print]; [ant_spys ant_do: 1]; ant_player * ant_player1 = [ant_player new]; [ant_player1 set_ant_work: ant_works]; [ant_player1 set_ant_soldier: ant_soldiers]; [ant_player1 set_ant_spy: ant_spys]; [ant_player1 set_name: @"Hello"]; [ant_player1 player_print]; return 0; } //my_ant.h #import <Foundation/Foundation.h> @interface my_ant : NSObject { int live; int armor; int fire; int number; int mapx; } -(void) set_live: (int) live; -(void) set_armor: (int) armor; -(void) set_fire: (int) fire; -(void) set_number: (int) number; -(int) get_number; -(void) set_mapx: (int) mapx; -(int) get_mapx; -(void) ant_print; @end //@interface my_ant //my_ant.m #import "my_ant.h" @implementation my_ant -(void) set_live: (int) l { live = l; } -(void) set_armor: (int) a { armor = a; } -(void) set_fire: (int) f { fire = f; } -(void) set_number: (int) n { number = n; } -(int) get_number { return number; } -(void) set_mapx: (int) mx { mapx = mx; } -(int) get_mapx { return mapx; } -(NSString *) description { return (@"Live Armor Fire Number Mapx"); } -(void) ant_print { NSLog (@"Live = %d; Armor = %d; Fire = %d; Number = %d; MapX = %d", live, armor, fire, number, mapx); } @end //implementation my_ant //ant_work.h #import "my_ant.h" @interface ant_work : my_ant { } -(void) ant_do: (int) mapx; @end //@interface ant_work //ant_work.m #import "ant_work.h" @implementation ant_work -(void) ant_do: (int) mx { NSLog(@"I go work at %d!", mx); } @end //@implementation ant_work //ant_soldier.h #import "my_ant.h" @interface ant_soldier : my_ant { } -(void) ant_do: (int) mapx; @end //@interface ant_soldier //ant_soldier.m #import "ant_soldier.h" @implementation ant_soldier -(void) ant_do: (int) mx { NSLog (@"I go fire at %d", mx); } @end //@implementation ant_soldier //ant_spy.h #import "my_ant.h" @interface ant_spy: my_ant { } -(void) ant_do: (int) mapx; @end //@interface ant_spy //ant_spy.m #import "ant_spy.h" @implementation ant_spy -(void) ant_do: (int) mx { NSLog(@"I go spy at %d", mx); } @end //@implementation ant_spy //ant_player.h #import <Foundation/Foundation.h> #import "ant_work.h" #import "ant_soldier.h" #import "ant_spy.h" @interface ant_player: NSObject { ant_work *ant_works; ant_soldier *ant_soldiers; ant_spy *ant_spys; NSString * player_name; } -(ant_work *) ant_works; -(void) set_ant_work: (ant_work *) new_ant_works; -(ant_soldier *) ant_soldiers; -(void) set_ant_soldier: (ant_soldier *) new_ant_soldiers; -(ant_spy *) ant_spys; -(void) set_ant_spy: (ant_spy *) new_ant_spys; -(void) set_name: (NSString *) player_name; -(void) player_print; @end //@interface ant_player //ant_player.m #import "ant_player.h" @implementation ant_player -(ant_work *) ant_works { return ant_works; } -(void) set_ant_work: (ant_work *) new_ant_works { ant_works = new_ant_works; } -(ant_soldier *) ant_soldiers { return ant_soldiers; } -(void) set_ant_soldier: (ant_soldier *) new_ant_soldiers { ant_soldiers = new_ant_soldiers; } -(ant_spy *) ant_spys { return ant_spys; } -(void) set_ant_spy: (ant_spy *) new_ant_spys { ant_spys = new_ant_spys; } -(void) set_name: (NSString *) pn { player_name = pn; } -(void) player_print { NSLog (@"Player name: -=%@=- have - %@ %@ %@",player_name , ant_works, ant_soldiers, ant_spys); } @end //@implementation ant_player На виконуваному файлі пароль: adminy.ucoz.ua
Категорія: Початкові коди (Ants) | Додав: raptor02
Переглядів: 628 | Завантажень: 4
| Рейтинг: 5.0 /1 |
- Оцінити -
Відмінно
Добре
Непогано
Погано
Жахливо
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]